
Pop-Up lahenduse võimalused
Popup (popup-display, ellips, ka õunapirukas – heal lapsel mitu nime) – lihtsaim viis püstitada kauplusesse oma toote reklaam, mis ei jää märkamatuks kellelegi.
Popup on meie üks enimmüüdavam toode. Vaatamata sellele, et otsitakse pidevalt uusi lahendusi, tellitakse popupi ikka ja jälle. Popup reklaami plussiks on selle lihtne paigaldamine – voldi lihtsalt lahti ja popup saavutab ise oma ellipsi kuju. Pakendatult on see toode käepärane kaasa võtta ja mahub ilusasti sõiduautosse.
Popupi materjaliks on kartong ning enim on kasutusel kummidega sisumehhanism, tänu millele saavutab popup lahtivoltimisel ise oma kuju. Standardvalikus on meil popupid mõõtudega 485x1540mm, 500x1540mm, 590x1600mm, 590x1800mm ja 590x1900mm, kuid aja jooksul on meil kogunenud ka mitmeid eri mõõtudega popupide stantsivorme. Samuti pakume erinevaid miniversioone – näiteks 250x400mm ja 400x650mm. Kuid kui on soov oma tooteid eriti suurelt reklaamida, siis leiab meie valikust ka XL mõõdus popupi – 645x2300mm.
Üks popupi versioonidest on turvavärava ümbris, mis on ilma sisumehhanismita ja mõeldud kliendi pilgu püüdmiseks kohe kauplusesse sisenemisel.
Popupi erilahendusi on lõputult. Siin mõned näited.
Erikujulise ülaosaga popup. Lihtsaim viis popupi erilahendusele. Vaja on vaid muuta ülemise osa stantsijoon.
Küljesiltidega popup. Et muuta popupi kuju huvitavamaks ja popup veelgi pilkupüüdvamaks, on võimalik välja mõelda erinevaid lisasid. Tihti kasutatakse küljesilte toote enda kuju jäljendamiseks. Üldjuhul paigaldame küljesildid popupile ise ja paigaldades volditakse need lihtsalt välja.
Add-on’idega popup. Et muuta popup huvitavamaks ja veelgi paremini oma toote reklaam esile tuua, saab popupile kinnitada erineva suuruse ja kujuga add-on’e ehk lisasilte. Lisasildid on kinnitatavad spetsiaalse taha liimitud toega, mis läheb popupi sisse tehtud aukudesse ning seda on väga lihtne paigaldada. Osad add-on’id kinnitatakse ka lihtsalt kahepoolse teibiribaga.
Taustaga popup. Popupi üles on võimalik paigaldada eraldi taustasilt, et toote reklaam oleks veelgi efektiivsem ja paistaks kaugemale. Oleme kasutanud ka mütsi lahendust.
Erikujuline popup. Enim levinud on tuubi kuju kasutamine.
Ümmargune popup. Kasutatakse näiteks ripsmetushi reklaamiks.
Kolmnurkne popup. Võimalus veidi eristuda teistest ja kahe pinna asemel kasutada oma toote reklaamiks kolme külge.
Tasapinnaga popup – kasutusel tavaliselt loosikampaaniate puhul. Popupil on keskel ava ja tasapind, millele kinnitatakse alusega pastakas ja millel saab vajadusel kirjutada. Popupi külge kinnitatakse tasku, kuhu saab panna kupongid ning tasapinna keskel või popupi sees on ava, millesse täidetud kupongid visatakse. Vajadusel saab popupil kasutada jalga, et popup oleks stabiilsem.
Riiulitega popup. Funktsionaalne ja pilkupüüdev reklaamtoode. Valmistame ühe või mitme riiuliga popuppe.
Aknaga popup. Kasutatakse toote-näidise reklaamimiseks. Pupupile tehakse keskele ava ja tasapind, millele kliendi toode paigaldatakse ja selle ümber on võimalik panna plastikust aken.
Popup portal. Veelgi efektiivsem võimalus oma toote reklaamimiseks. Koosneb tavaliselt kolmest popupist – kaks küljepopuppi, millele paigaldatakse üles horisontaalne popup. Kasutatakse tihti kampaaniate korral tooteväljapanekute ümber. Lõputuid võimalusi saab luua küljesiltide, add-on’ide ja taustade lisamisel.
Popup tünn. Lihtne paigaldada ja efektiivne viis ladustada tooted või tootenäidised müügiks. Pilgupüüdjaks on lisatud eraldi taust.
Popup-toodete puhul peaks arvestama, et tegemist on ühekordselt kasutatavate toodetega. Kui popup on juba lahtivolditud, siis uuesti kasutamisel ei pruugi voltimiskohad olla enam nii ilusad ja lõpuks annavad ka kummid järele. Popupi eluiga kaupluses saab veidi pikendada BIP plastikust lapik-jala kasutamisel.
Popup on üks optimaalsema hinnaklassiga reklaamtoode, mida on koguseliselt võimalik toota kasvõi alates ühest tükist.
Väiksemad kogused toodetakse digitrükis ning suuremad offsetis. Enamasti toodetakse popupid 4/4 cmyk ning offsettrüki korral vesilakiga. Lisaks on võimalik trükkida PMS värv.
Pinnaviimistlusena on kasutusel enamasti läikiv laminaat, kuid on ka võimalik eriefekte kasutada (näiteks foolium).
Popupid pakitakse kas lahtisena kastidesse, mis on viimase aja trend (keskkonnasäästlik) või ühekaupa läbipaistvatesse kilekottidesse, pizzakarbi tüüpi karpidesse või pakkepaberisse.